Chcemy inspirować do kreatywnego rozwiązywania problemów oraz do uważnego korzystania z technologii.
Zachęcamy do odkrywania w sobie twórcy i przedsiębiorcy.

To pretekst do wspólnych działań łączących pokolenia.
To wielka uczta, gdzie każdy może ale nie musi coś wnieść i samemu się poczęstować.
To przede wszystkich wysiłek i efekt sprawczości młodych ludzi. Dajemy narzędzia i zachęcamy do odkrywania.
Co dzięki nim powstanie zależy od Was...

Z Warszawy do Świdwina wybiera się 60 wolontariuszy z dwóch szkół. 🚌
Ponad 700 km pokona 16-osobowa grupa uczniów z Hażlacha. 🚆
Dołączą też z uczniami przedstawiciele Słupskich Szkół - słuchacze Studiów Podyplomowych Edukacja Nowej Generacji.

Tworzymy miejsce wymiany doświadczeń, współpracy i dyskusji o terazniejszości i przyszłości. Miejsce przywracające sprawczość młodym osobom. Miejsce przybliżające świat cyfrowy. Ukazujące jak wykorzystać technologię i wiedzę do twórczego odmieniania świata. Łączymy pokolenia.

Zapraszamy na tę lokalną edycję konferencji całymi rodzinami wszystkich z całej Polski.
Każdy powinien znaleźć dla siebie coś interesującego - przedszkolaki, uczniowie, rodzice, nauczyciele oraz dziadkowie.

innowacje
/ technologia
/ twórczość / przedsiębiorczość / uważność

Prelekcje, warsztaty, panele, gry i pokazy
Pobierz agendę

Prelekcje, pokazy i panele są zaznaczone na zielono i są dostępne dla każdego zarejestrowanego uczestnika konferencji.

Warsztaty wymagąją dodatkowego zapisu. Ważne jest, aby zarejestrowana osoba spełniała kryterium wieku.
Kategorie wiekowe rozróżnione są kolorystycznie. Cześć zajęć należy do kilku kategorii wiekowych.

Kliknij poniższe przyciski, aby zobaczyć zajęcia dla poszczególnych kategorii wiekowych.

Trwa ładowanie listy zajęć...

Trwa ładowanie agendy (planu godzin zajęć)...

Labirynt zagadek

Czy słyszałeś o rozszerzonej rzeczywistości?
Odkryj drogę do skarbu w równoległej rzeczywistości konferencji:)

Instrukcja gry

Twoim zadaniem jest przejście labiryntu zagadek. Jest to magiczny labirynt. Każdy uczestnik tej gry będzie postrzegał go inaczej. Możesz zaprosić koleżankę lub kolegę do wspólnej przygody. Aby ułatwić Ci to zadanie dostaniesz mapę z zaznaczonymi komnatami labiryntu. Tylko klucznik 🔑 może Cię wpuścić do kolejnych komnat 🔐. Jednak, aby to zrobił 🙏 musisz wykonać jego/jej polecia.

Pobierz mapę labiryntu i instrukcję do gry
Uczestnictwo w grze wymaga rejestracji (tak jak na inne zajęcia)!

Organizatorzy

PSP z OI nr 2 w Świdwinie

ul. Armii Krajowej 19 | 78-300 Świdwin

Fundacja Hybrydowa Szkoła

ul. Mickiewicza 37/58 | 01-625 Warszawa
Ładowanie Partnerów wydarzenia

Kontakt

Chcesz dowiedzieć się więcej, pomóc w organizacji, wesprzeć wydarzenie.
Zapraszamy do kontaktu: kontakt@koderek.edu.pl

Miejsce wydarzenia

PSP z OI nr 2 w Świdwinie

ul. Armii Krajowej 19 | 78-300 Świdwin

Zaproponuj swoją szkołę
jako miejsce następnej konferencji!

Napisz do nas: kontakt@koderek.edu.pl